Klanttevredenheidsonderzoek Result Mediation
Veel mediators hebben moeite om voldoende opdrachten te krijgen. Uit een literatuur- en praktijkonderzoek van Charles Luijten bl [...]
Op een slimme manier meer klanten verwerven
Veel mediators hebben moeite om voldoende opdrachten te krijgen. Uit een literatuur- en praktijkonderzoek van Charles Luijten blijkt dat je invloed uit kunt oefenen op het verkrijgen van meer opdrachten. Een goede analyse van je dienstverlening door adequate feedback van de klant verhoogt de kwaliteit van je dienstverlening.
Klanttevredenheidsonderzoek Result Mediation
Mediators worden conform de kwaliteitseisen die de MfN stelt geacht schriftelijk de klanttevredenheid te meten. Dit is een vormvrije eis. Het staat mediators vrij eigen vragen te bepalen mits deze voldoen aan een bepaalde kwaliteit.
Bij het meten van klanttevredenheid voor mediation is het relevant om de Gedragsregels voor de MfN registermediator mee te nemen. Als de beroepsstandaard voor mediators kan feedback op deze uitgangspunten de kwaliteit van de dienstverlening verbeteren en daarmee de klanttevredenheid verhogen.
Het volledige onderzoek lezen?
Wilt u het onderzoek en de aanbevelingen inzien?
Bekijk hier de gratis PDF: Klanttevredenheidsmeting onderzoek – Result Mediation